FAQ over kopen op ActDesignShop
Veelgestelde vragen
Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?
Als een product niet op voorraad is, kun je het niet aan je winkelwagen toevoegen. Meestal vullen we de voorraad snel weer aan. Neem gerust contact met ons op voor een verwachte leverdatum.
Waarom duurt het bij sommige pakketten langer dan bij andere producten?
Bepaalde producten kunnen een langere levertijd hebben vanwege een langere productietijd of andere factoren. Als een product een langere verzendtijd heeft dan normaal, wordt dit duidelijk vermeld op de productpagina. In dergelijke gevallen geldt de levertijd die op de productpagina staat.
Houd er rekening mee dat onze standaard levertijden mogelijk niet van toepassing zijn als de productbeschrijving een langere verzendtijd aangeeft. Wij raden u aan om altijd de productpagina te controleren voor de meest nauwkeurige en actuele leveringsinformatie.
Welk bezorgbedrijf gebruikt u?
Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL, DHL, BPost, Peddler, DPD, GLS, Hermes, Eurodis.
Zitzak vragen
Een speciale FAQ voor onze zitzakken met de meest gestelde vragen.
Hoe worden mijn zitzakken geleverd?
Bij ActDesignShop zorgen we ervoor dat uw zitzak in perfecte staat aankomt. Om dit te garanderen, worden onze zitzakken ongevuld verzonden. Veel van onze zitzakken zijn te groot om gevuld te verzenden, omdat ze de maximale afmetingen overschrijden die door de vervoerders zijn vastgesteld.
Deze methode voorkomt schade tijdens het transport en zorgt ervoor dat de hoes intact blijft. Het verzenden van gevulde zitzakken kan namelijk soms leiden tot problemen zoals gaten of scheuren in de zitzak.
Wanneer u het pakket heeft ontvangen, is het vullen van de zitzak eenvoudig en snel, meestal duurt het slechts een paar minuten als u de meegeleverde instructies volgt. Deze instructies zijn naar u verzonden via e-mail en zijn ook online hier te vinden.
Bewaar de plastic zakken ( koop hier een plastic zak ) waarin de vullingen verpakt zaten totdat u zeker weet dat u de zitzak wilt houden. Als u besluit de zitzak te retourneren, moet de vulling in deze plastic zakken worden geretourneerd om een correct retourproces te garanderen. Lees meer
Als u de zitzak liever niet zelf vult, begrijpen we dat u uw zitzak wilt retourneren. Dat is geen enkel probleem! Alle details over ons retourproces vindt u op onze Retourpagina . Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op, we helpen u graag verder.